De bestellingen worden verzorgd door TNT Post. Er moet voor ontvangst worden getekend.

Fout bij bezorgen.

Wordt de bestelling niet in goede orde door u ontvangen, (bijvoorbeeld beschadigd of een verkeerd artikel) dan moet dit direct, doch uiterlijk 2 (werk)dagen na ontvangst van de bestelling bij Kelims & More worden gemeld. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om dit op te lossen.

Bestellingen die na verzending niet in ontvangst worden genomen en aan ons worden teruggestuurd.

Voor bestellingen die na verzending niet door u in ontvangst worden genomen en door TNT aan ons worden geretourneerd worden de volledige verzendkosten in beide richtingen in rekening gebracht, d.w.z. verzending naar u toe en verzending naar ons toe. Deze verzendkosten worden verrekend met de terugbetaling van het aankoopbedrag.

Retourneren.

Mocht het door u gekochte artikel niet aan uw verwachtingen voldoen dan kunt u het artikel voorzien van een kopie van de aankoopnota (factuur), in originele staat, binnen 14 werkdagen in de originele verpakking terugsturen. Hierbij dient gekozen te worden voor een verzendoptie waarbij voor ontvangst getekend moet worden. De hieraan verbonden verzendkosten en risico zijn voor uw rekening. U wordt verzocht vóór terugzending Kelims & More per E-mail of telefoon te laten weten het artikel terug te zenden. Nadat het artikel in correcte en originele staat is ontvangen, wordt het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk doch uiterlijk binnen 5 werkdagen geretourneerd.

0